Message Printz®
Over Message Printz®
Message Printz staat voor berichtjes op bloemen en planten. Een hele bos rozen of een plant met een kaartje geven is niet meer nodig. Één bloem met een tekst of logo is genoeg om jouw boodschap duidelijk te maken. Bloemen en planten weggeven is enorm populair, maar vaak zit hier een kaartje bij of verpakking omheen om de boodschap duidelijk te maken. Dit is dus apart van de bloem of plant, wat ook vaak in de prullenbak beland.
Wij vonden dat dit ook anders kon. Daarom hebben we Message Printz in het leven geroepen; jouw boodschap of design op de bloem of de plant. En natuurlijk wel op levende bloemen en planten, want dat is waar wij enorm fan van zijn. Er zijn verschillende soorten bloemen en planten die perfect te personaliseren zijn. Op deze manier geef je niet alleen een bloem of een plant met symbolische waarde, maar wordt dus ook gelijk de boodschap duidelijk. Of dit de bloem of plant beschadigd? Nee, door onze technieken en kennis weten we waar we op moeten letten. De planten behouden dezelfde levensduur, dit is allemaal getest.


Message Printz bloemen
Een tekst op een roos zegt genoeg. De roos heeft van zichzelf al een grote symbolische waarde, maar met een tekst erop creëer je een unieke giveaway. De roos is de bloem van de liefde, een mooi gebaar om je relaties te laten blijken hoe belangrijk ze voor je zijn. Met één Message Printz roos is de boodschap al duidelijk, zelfs zonder kaartje.
Met de Message Printz roos kun je natuurlijk een hoop origineels verzinnen. Zo kun je bijvoorbeeld op Valentijnsdag al je relaties een roos sturen met “Dit is jouw geheime liefde 06-12345678”. Al jouw relaties zullen de telefoon pakken om een belletje te plegen, waarna jij weer een goed en misschien wel zeldzaam gesprekje heb met ze. Één van de vele originele marketingstunts waar zeker nog over gesproken zal worden.
Ook is de Snijanthurium een opvallende verschijning. Deze bloem blijft een lange tijd goed en is bijvoorbeeld gaaf voor aankleding op jouw evenement.
Message Printz planten
Ook hebben we Message Printz planten. Planten hebben natuurlijk weer een wat langere levensduur. Planten geven staat symbool voor geluk. Planten zorgen naast het hebben van een symbolische waarde, natuurlijk ook voor luchtzuivering. Al met al, groene planten brengt een positiviteit met zich mee, wat natuurlijk het doel is van een groen relatiegeschenk. Een goede indruk achterlaten doe je met een groene plant.
Zo kan de bekende Hartjesplant worden gepersonaliseerd met jouw logo of boodschap. Op deze manier wordt niet meer alleen de boodschap overgebracht met de symbolische vorm ervan, maar ook met de tekst op de plant. Planten hebben het voordeel dat ze erg lang blikken kunnen vangen van vele mensen. Zo sta jij een lange tijd in de spotlight met jouw product.


Luxe Message Printz Orchidee
Nog een hele unieke verschijning is de bedrukte Orchidee. Dit is een bloeiende plant, met één bloem die alle aandacht krijgt. Deze luxe éénbloemige Orchidee staat symbool voor schoonheid, rijkdom en kracht. Deze schitterende bloem is te personaliseren met jouw speciale design. Deze exclusieve bloeiende plant is perfect voor de echte speciale momenten in het leven. Gekweekt met zorg en liefde door een van de beste kwekers van Europa.
Op unieke wijze brengen wij jouw bedrijfslogo of tekst toe, zonder deze schitterende bloem te beschadigen. Dit kan ook in verschillende kleuren, zoals het rode logo van de Franse club Stade Reims. Deze luxe orchidee stond te pronken in de skyboxen van de Franse voetbalclub. Is dit geen plaatje?
Als bedankje of compliment
De gedachte achter Message Printz is “Zeg het met bloemen en planten”. Met de Message Printz maak je jouw boodschap duidelijk door middel van het geven van een bloem of een plant. Personeel bedanken voor hun inzet of relaties bedanken voor de samenwerking doe je met Message Printz.
Een keer geen chocolaadje, wijntje of kaartje. Een natuurproduct heeft een grotere symbolische waarde. Het is met alle liefde gekweekt om jou of je relaties blij te maken. En ook met een bloem of plant maak je je boodschap dus al duidelijk.
